Internaţional
Cele mai importante știri internaționale, breaking news, știri externe de ultimă oră, Europa, SUA, Rusia, NATO, UE, pe surse, analize și comentarii

Japonia: al doilea caz de anafilaxie după vaccinarea cu Pfizer

© REUTERS / DADO RUVICЛоготип Pfizer отражен в капле на игле шприца
Логотип Pfizer отражен в капле на игле шприца - Sputnik Moldova-România, 1920, 07.03.2021
Japonia a raportat al doilea caz de anafilaxie după vaccinarea cu preparatul companiei americane Pfizer

BUCUREȘTI, 7 mart - Sputnik.  Ministerul Japonez al Sănătății a anunțat al doilea caz de anafilaxie după vaccinarea cu preparatul companiei americane Pfizer.

Шприц и ампула на фоне логотипа Pfizer. - Sputnik Moldova-România, 1920, 07.03.2021
Internaţional
Șeful Pfizer nu au putut intra în Israel din cauza lipsei vaccinei COVID

Incidentul i s-a întâmplat unei femei cu vârsta cuprinsă între 20 și 30 de ani. La 25 de minute după injecție, a început să tușească, să scadă febra și tensiunea arterială, dificultăți de respirație și mâncărime. Femeii i s-au administrat medicamente, după care aceste simptome au dispărut.

Ministerul Sănătății a menționat că pacientul „nu are boli concomitente” care ar putea provoca o reacție alergică și a sugerat că ar putea exista o legătură cu vaccinul.

Primul caz de anafilaxie după vaccinarea cu vaccinul Pfizer a fost raportat în Japonia pe 5 martie. Atunci, reacția alergică s-a manifestat la o femeie cu vârsta cuprinsă între 30 si 40 de ani, care suferă de astm.

Fluxul de știri
0
Mai întâi cele noiMai întâi cele vechi
loader
ÎN EMISIE
Заголовок открываемого материала