Economie
Știri de ultimă oră din economia României, Moldovei, europeană și internațională, relații economice dintre SUA, UE, Rusia, comerț extern, relații și schimburi economice, bani și valută, monede străine, EURO, Dolar, bani

Facturi ”umflate” la energie? ANRE spune ce este de făcut

© Pixabay / PexelsЛампочка
Лампочка - Sputnik Moldova-România, 1920, 16.09.2021
Urmăriți-ne pe
Vicepreședintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, Zoltan Nagy-Bege, a explicat ce trebuie să facă românii în situația în care primesc acasă facturi uriașe la energie.
BUCUREȘTI, 16 sept – Sputnik. Mai mulți români au reclamat faptul că au primit facturi uriașe la energie în ultima perioadă.
Spre exemplu, un locuitor al Sectorului 1 al Capitalei a primit o factură de aproape 6000 de lei pentru trei luni, la o adresă unde nu locuiește nimeni. Nu este un caz singular, pentru că un bihorean a aflat că are de plătit peste 4500 de lei, după ce la noul furnizor a ajuns un index greșit.
Vicepreședintele Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, Zoltan Nagy-Bege, a explicat cum trebuie să procedăm în asemenea situații.
Roni - Sputnik Moldova-România, 1920, 08.09.2021
Societate
De ce cresc prețurile la lumină și gaze? Ministrul Energiei, explicații
Primul pas este solicitarea de informații de la furnizor. În termen de maximum 15 zile, furnizorul este obligat să dea un răspuns.
În acest caz, se poate solicita și suspendarea termenelor de plată.
Dacă au trecut deja 15 zile, iar furnizorul nu a dat un răspuns, cetățeanu se poate adresa ANRE și vor fi analizate absolut toaye situațiile.
Zoltan Nagy-Bege a declarat că, în cursul acestui an, s-au primit destul de multe plângeri dar că majoritatea au fost soluționate.
Здание Министерства иностранных дел РФ и  Большой Кремлевский дворец. - Sputnik Moldova-România, 1920, 10.09.2021
Relațiile româno-ruse
Dragoș Damian: “O vizita la Moscova pe tema Energiei ar face minuni”
Foarte multe cazuri se rezolvă prin sesizarea la furnizor. Pentru că și furnizorul își dă seama că cineva a comis o eroare.
”Hai să fim serioși, în aceste cazuri când sunt valori aberant de mari, în majoritatea cazurilor e vorba de o eroare. Dacă nu se rezolvă după primul pas, se implică autoritatea și în foarte multe cazuri chiar aplicăm amenzi pentru furnizori dacă au încălcat vreo reglementare”, a adăugat vicepreşedintele ANRE.
Fluxul de știri
0
Mai întâi cele noiMai întâi cele vechi
loader
ÎN EMISIE
Заголовок открываемого материала