14:14 21 Ianuarie 2020
În direct
  • EUR19.46
  • USD17.55
  • RUB0.29
  • RON4.07
  • UAH0.72
    Internaţional
    Sa primesc un link scurt
    9420

    Alibaba, gigantul chinez în comerțul electronic, cunoaşte o „explozie” de vânzări în perioada în care se sărbătoreşte Black Friday-ul chinezesc - Singles’ Day, care a început luni.

    BUCUREŞTI, 11 nov – Sputnik, Doina Crainic. Primele 17 ore ale evenimentului au adus aproape 31 de miliarde de dolari. Sărbătoarea chinezească de 24 de ore, similară cu Black Friday, a generat peste 1 miliard de dolari doar în primul minut, a anunţat Alibaba, citat de RT.

    În primele nouă ore, vânzările au crescut cu 25% față de anul trecut. După 15 ore, volumul brut al vânzărilor a fost pe punctul de a ajunge la 30 de miliarde de dolari, aproape la jumătate din vânzările nete ale rivalului american Amazon în întregul trimestru trei al anului, și aproape de vânzările record de anul trecut.

    Numărul comenzilor de Singles’ Day 2019 a depășit deja totalul din 2017. Vânzările din acest an ar putea înregistra un nou record faţă de anul trecut – când au generat aproape 31 de miliarde de dolari – ceea ce a însemnat o creştere masivă de la cele 25 de miliarde de dolari generate în 2017.

    Anul acesta se împlinesc 10 ani de când este sărbătorită Singles’ Day, cunoscută și ca „Double 11”, fiind vorba de 11 noiembrie. Tradiția provine din campusurile colegiilor chineze, unde studenții urmează o tradiție, care datează din anii ‘90, a sărbătoririi statutului de singur.

    Tagurile:
    Black Friday


    Știrile Zilei