23:25 23 Mai 2018
Chişinău+ 23°C
În direct
    Poliția la locul catastrofei aviatice

    Top 5 versiuni ale accidentului aviatic din regiunea Moscova

    © Sputnik / Iliya Pitalev
    Rusia
    Sa primesc un link scurt
    182 0 0

    Avionul de pasageri An-148, care efectua un zbor intern, s-a prăbușit în regiunea Moscovei pe 11 februarie - toate cele 71 de persoane aflate la bord au murit. 12 feb - Sputnik. Anchetatorii au verificat numeroase versiuni ale accidentului tragic - de la condițiile meteorologice și probleme tehnice, până la eroarea umană.

    BUCUREȘTI, 12 feb — Sputnik. Anchetatorii i-au în calcul mai multe versiuni ale accidentului tragic — de la condițiile meteorologice și probleme tehnice, până la eroarea umană.

    Lipsa lichidelor antigel

    Comitetul de Investigare al Federației Ruse a presupus că înghețarea înainte de zbor poate fi motivul catastrofei. O sursă citată de RBK, care lucrează la aeroportul din Domodedovo, a declarat că doar pilotul decide dacă urmează să trateze aeronava cu „lichide de decongelare" sau nu.

    „Uneori echipajul refuză procedura pentru a economisi timp", a spus el, adăugând că aceasta duce la „deteriorarea caracteristicilor aerodinamice ale jetului".

    Defecțiunea indicatorului de viteză

    Această versiune nu poate fi exclusă. În 2011, disfuncționalitatea spidometrului a provocat accidentul unui An-148 în urma căruia șase membri ai echipajului au murit. În timp ce indicatorul a eșuat, afișând mărimi reduse față de cele reale, piloții au crescut viteza până când avionul s-a rupt în zbor.

    Explozia motorului

    Un martor a văzut motorul arzând în timp ce jetul a căzut. După ce avionul a ajuns la o înălțime de 1800 de metri și a atins viteza de 600 km/h, a fost brusc „aruncat" în jos, la 1500 de metri, ulterior prăbușindu-se. Una dintre surse a menționat că „motoarele An-148 au lucrat până la cădere, dezagregarea navei a fost rezultatul coliziunii sale cu solul".

    Eroarea pilotului

    În ceea ce privește posibilitatea erorii umane, purtătorul de cuvânt al companiei aeriene Saratov, Elena Voronova, a declarat presei că unul dintre piloți are mai mult de 5000 de ore de zbor, 2800 dintre ei într-un An-148. Celălalt pilot avea o experiență de 812 ore. Ea a adăugat, de asemenea, că nu au existat reclamații cu privire la starea tehnică a avionului.

    Atac terorist

    Potrivit unei surse citate de RBK, anchetatorii vor lua în considerare toate scenariile, cu toate acestea, posibilitatea unui atac terorist rămâne destul de scăzută.

    „Această versiune este puțin probabil să fie predominantă, deoarece experții care au efectuat o analiză expresă a fragmentelor avionului nu au găsit micro-particule de material explozivi".

    Versiune eliminată: Coliziune cu un elicopter

    Știrile anterioare au sugerat că, înainte de colaps, avionul s-ar fi ciocnit cu un elicopteral Poștei Ruse, însă acest serviciu a dezmințit astfel de supoziții.

    Detalii cu privire la prăbușirea avionului An-148 găsiți aici.

    Într-un reportaj de la locul catastrofei martorii vorbesc despre explozia puternică care a zguduit casele, precum și despre imaginea apocaliptică a cîmpului acoperit cu fragmente de corpuri omenești și fiare contorsionate. 

    Tematic

    Catastrofă aviatică în apropiere de Moscova
    Primele imagini luate după căderea avionului An-148 în apropiere de Moscova
    La bordul avionului căzut în regiunea Moscova erau doi adolescenți și un copil
    Tagurile:
    versiuni, An-148, cădere, Mărturii, Rusia
    Reguli de utilizareCOMENTARII


    Știrile Zilei