00:44 23 Martie 2019
În direct
  • EUR19.65
  • USD17.25
  • RUB0.27
  • RON4.13
  • UAH0.63
    Black friday

    Black Friday – deja val de sesizări de la clienții nemulțumiți

    © AFP 2019 / Sandy Huffaker
    Economie
    Sa primesc un link scurt
    204 0 0

    Black Friday 2018 a început furtunos, cu vânzări în creștere, dar și cu un val de sesizări din partea clienților nemulțumiți.

    BUCUREȘTI, 16 nov – Sputnik, Daniel George Nistor. Cât de oneste sunt preţurile practicate de comercianţi în timpul promoţiei Black Friday?

    „Până la această dată, doar Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti-Ilfov a înregistrat 40 de reclamaţii prin care se sesizează nerespectarea termenelor de livrare, anularea comenzilor şi nerestituirea contravalorii produselor în termenul legal. Procedurile de soluţionare a acestor sesizări sunt încă în curs” , a declarat preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Marius Pîrvu, citat de antena3.ro

    Întrebat cât de oneste apreciază că sunt preţurile în timpul campaniilor Black Friday, în general, pe o scară de la 1 la 10, şeful ANPC a răspuns: „E greu de spus”.

    ANPC îi sfătuieşte pe consumatori, pentru cumpărăturile online, să verifice stocul existent şi preţul afişat pe site, dacă acesta este integral (conţine sau nu TVA) şi dacă include costul de livrare. Consumatorul poate contacta comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Inclusiv modul în care acesta răspunde la întrebări îi poate oferi consumatorului indicii asupra seriozităţii vânzătorului.

    Autoritatea pentru Protecţia Consumatorilor se autosesizează inclusiv în cazul postărilor pe Facebook ale consumatorilor nemulţumiţi.

    Black Friday 2018 a început furtunos, cu vânzări în creștere, la începutul zilei, comparativ cu anul trecut.

    Valoarea comenzilor înregistrate de retailerul online eMag, în prima oră de Black Friday, a ajuns la 130 de milioane de lei, cu 40% mai mult faţă de acelaşi interval din 2017, potrivit datelor comunicate vineri de retailer și prezentate de Agerpres

    La eMag, evenimentul de Black Friday din acest an a început la 6:56, iar în prima oră peste 200.000 de clienţi au accesat aplicaţia.

    Statistica arată că, după primul minut de shopping, au fost vândute 8.200 de produse, în timp ce în secunda de vârf (6:57:13) au fost comercializate 229 de produse. De asemenea, vânzarea primului milion de lei s-a consemnat în primele 12 secunde.

    Tagurile:
    reduceri, Black Friday
    Reguli de utilizareCOMENTARII


    Știrile Zilei