15:10 25 Aprilie 2019
  • RUB0.28
  • RON4.21
  • UAH0.67
    Cellules cancéreuses

Oamenii de știință anunță că au descoperit remediul universal împotriva cancerului

© East News / Science Photo Library
    SĂNĂTATE
    Sa primesc un link scurt

Oamenii de ştiinţă de la Institutul de Cercetare cu privire la Cancer din Londra au testat un nou remediu pentru cancer care s-a dovedit eficient în tratarea diferitelor forme de tumori maligne, potrivit revistei Lancet Oncology.

BUCUREŞTI, 12 feb – Sputnik, Doina Crainic. Studiile clinice la care a fost supus un medicament citotoxic au demonstrat eficacitatea acestuia în tratarea mai multor tipuri de cancer, spun cercetătorii britanici într-un studiu publicat în revista Lancet Oncology

La testările clinice ale substanței tisotumab vedotin au participat 147 de pacienți. Acestea au avut scopul de a evalua efectele terapeutice ale medicamentului și efectele secundare. S-a dovedit că, după cum se precizează în publicație, acesta a jucat rolul de „cal troian”, care pătrunde neîngrădit în celulele canceroase și le anihilează din interior.

comert stradal